- Inicio
- Logo & guía de marca
- Concursos Logo & guía de marca
- ワイナリーのロゴ(Logo Design of Winery)
mai9KD tuvo su nuevo logo & guía de marca a través de un concurso de diseño:
Ver el concurso de Logo & guía de marca de mai9KD...
Todo comenzó con un brief de diseño.
Una guía rápida e interactiva le ayudó a comprender su estilo de diseño y capturó exactamente lo que necesitaba en su logo & guía de marca.
Diseñadores de todo el mundo presentaron su magia del diseño.
propuestas de diseño
Obtendrá muchos conceptos de diseñadores experimentados de todo el mundo.
diseñadores
Trabaje con diseñadores talentosos y profesionales en Logo & guía de marca para convertir sus ideas en realidad.
ganadores
Seleccionar su Logo & guía de marca personalizado favorito (¡o dos! ¡O tres!). Y el diseño es todo suyo.
mai9KD colaboró con diseñadores para refinar sus ideas
Califica los diseños
Cuando comienzan a llegar las propuestas de diseño, puede calificarlas para que los diseñadores sepan lo que está buscando en el diseño de su logotipo.
Dar feedback
99designs tiene excelentes herramientas de colaboración para que pueda identificar y capturar sus ideas
Y luego... ¡seleccionaron 2 ganadores!
Reseña de clientes
I loved the design options! They were all wonderful and it was hard to choose which was a great problem to have. Tijana was quick to respond and worked quickly on the project.
bravepearl0XEn el camino, se encontraron con muchos diseñadores talentosos ...
Creemos que los concursos son una forma súper divertida de obtener diseños.
Concursos terminados recientemente:
お米がすすむ美味しいおかずが簡単に作れる【醤油】のロゴをデザインして下さい。
【美味しいお米文化を日本の食卓に取り戻そう。】をテーマに、 食べる事で栄養素だけではなく、「気力」まで養う事が出来て日本人の 精神性・霊性を高めるお米を食べる事『心を養う』事を目指しています。 その中でもご飯がすすむ美味しい...
entries
designers
Label Design for the New Innovative Gummy Supplement.
Late 20s to 40s men and women, who wants to take gummy supplement with their meal, not for snack.(Women 80%, Men 20%)
entries
designers
見た瞬間、写真を撮りたい!と思うようなお洒落で印象に残る個性的なデザインをお願いします
流行に敏感な30代~40代女性。インスタグラムをよく利用。はやっている場所やおしゃれ
entries
designers
Label design for [beauty mineral water] for women
It targets women in their 20s and older who are highly conscious about the beauty of their skin, hair, and nails.
entries
designers
Our brand key logo: BETTER DONUT, BETTER PLANET
We are a vegan / gluten-free sweet brand based in Tokyo with the concept "BETTER DONUT, BETTER PLANET". Our company's fa
entries
designers
Japanese Author Seeks Compelling Book Cover to Impact Overthinkers
Primarily women in their 20s to 40s, but does not exclude men. Please refer to Target Audience Report: https://do
entries
designers
Playful and fun Coffee Roaster Logo
Individual Consumers, and coffee shops looking for real coffee without guilt, roasted in small batches by passionate cof
entries
designers
Food and Wine Festival Logo
We are creating a food and wine festival celebrating Lahaina Hawaii on Maui
entries
designers
Bottle label for fine brandies and spirits
The label should be stylishly elegant. But it can also be a bit rustic. The target group is restaurants, hotels, bars bu
entries
designers
Label based on logo for a traditional herbal liqueur
Cross-generational, tradition-conscious people who love to party and have a taste for elegant design
entries
designers
Kali’s Bakery LOGO
We are a Brazilian Bakery store based in Mexico, dedicated to sharing the magic and vibrant energy of our culture with t
entries
designers
High quality beverages
distribution of high end liquors (Gin, Vodka, amari etc)
entries
designers